Asiqs at Space U8




 Asalamualaikum,

     Selamat berkenalan semua.Nama saya Nuramny Hannan tapi boleh panggil saya Amny. Ini halaman blog pertama saya. Jadi kalau sudi silalah baca ya!

     Saya bersekolah di ASIQS (Ash Shura Institute of Quranic Sciences). Kini ASIQS mula beroperasi di Space U8 Bukit Jelutong setelah lebih kurang tiga tahun beroperasi di Bukit Bandaraya Shah Alam. Saya berasa seronok dan selesa bersekolah di sini walaupun ia berada di kawasan awam.

                                Image result for asiqs space u8

   Sistem pembelajaran di sekolah ini sangat menarik. Ia tidaklah hanya belajar subjek agama dan akademik sahaja. Tetapi guru-guru di sini turut menerapkan kepada pelajar-pelajar agar menjaga disiplin dan kebersihan. Di sekolah ini juga turut mengamalkan senaman pagi.

     Banyak benda yang baru dapat saya pelajari. Kesimpulannya,sekolah di sini amat menyeronokkan. Saya gembira kerana berpeluang untuk menimba ilmu di sekolah ini.

Comments

Popular Posts