Subjek kegemaranku di ASIQS



Asalamualaikum,
   
     Apa khabar semua?! Semoga semua sihat belaka. Kali ini saya akan menceritakan tentang subjek kegemaran saya yang ada di ASIQS.

     Subjek kegemaran saya ialah QCS (Quranic Civilisation and Sociology). Saya suka subjek ini kerana ia menceritakan tentang kisah-kisah zaman  nabi dan para sahabat baginda. Saya suka mendengar kisah-kisah tersebut. Ia banyak memberi ibrah (penganjaran) dan manfaat kepada saya. 
                                                                                                                                                                                                                                                         Image result for gambar perang uhud
                                                                     
      Subjek ini diajar oleh abang Ab pada setiap hari jumaat, untuk kelas saya. Sekali-sekala abang Ab akan mengadakan ujian untuk menguji kefahaman saya dan rakan-rakan sekelas saya. Saya gembira kerana dapat belajar subjek ini di ASIQS.


Comments

Popular Posts